קידום אתרים אורגני

קידום אתר אורגני כאמצעי לשיווק באינטרנט

מטרות של קידום אתר אורגני

קידום אתר אורגני הוא שירות אשר מטרתו היא "בראש ובראשונה" להציב את האתר שלכם בתוצאה הגבוהה ביותר בחיפוש בגוגל – כלומר ב"ראש ובראשונה"

הצבת האתר בתוצאה הראשונה, מזה בעצם נותן לעסק שלך ?

על ידי שירות שכזה, כאשר האתר שלכם יופיע בתוצאה הראשונה בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש השונים תוכלו להפיק כמה דברים :
1. פניית לקוחות חדשים – תחשבו למשל על כל מי שיחפש את השירות שאתם מציעים בגוגל.
הרי ידוע שכיום מי שמחפש מידע / שרות סבירות גבוהה שיבצע זאת באינטרנט – יעשה עליו חיפוש בגוגל.
לכן מי שלא מופיע באינטרנט מאבד כוח מאוד משמעותי ומבחינת לקוחות רבים זה משתמע כאילו הוא לא קיים בכלל.
2. יוקרה – הופעה במקום הראשון נותנת לעסק שלך יוקרה וכבוד מעל עסקים מתחרים אחרים.
תוכלו להגיד ללקוחות ולספקים שלכם שמי שמחפש למשל קידום אתרים אורגני באשדוד בגוגל ויראה אתכם בתוצאה הראשונה וזה מה ש"מוכיח" שהעסק שלכם הוא הטוב ביותר בתחום הנ"ל באזורו.

שיווק באינטרנט בדרכים נוספות :קידום אתר אורגני

למעט קידום אתר אורגני ניתן להשתמש בדרכים נוספות על מנת למתג את העסק שלכם בצורה חזקה ברשת האינטרנט.
הנה כמה אפשרויות שקימות.
קידום אתרים ממומן – קידום באמצעות המודעות של גוגל, אשר מופיעות בין היתר גם בחיפושים של שירות או מוצר בגוגל.
שיווק בפייסבוק – המגמה כיום ובשנים האחרונות בכלל של הפיסבוק התחזקה מאוד והפייס האהוב והמוכר הפך להיות כלי שיווקי חזק ביותר בשימוש נכון ומושכל.
ולפי המגמה הנראית בעין היא שגם בעתיד הקרוב הפייסבוק ימשיך להיות חלק משמעותי מאוד בתחום.
מה שניתן לעשות בפייסבוק זה לפתוח עמוד לעסק שלכם, ולאחר מכן להעלאות תמונות, סרטונים וסטאטוסים הקשורים לעסק שלכם ובנוסף גם מידע אודות מבצעים וכדומה.
בנוסף תוכלו גם כאן לייצור תוכן מושך עניין, ואז לפרסם אותו באמצעות מודעות בכלי הפרסום של פייסבוק.
שיווק באינסטגרם ורשתות נוספות – ניתן להשתמש גם באינסטגרם או אפליקציות פופולאריות נוספות לצורך פרסום העסק שלכם.
למשל מאפרת תוכל להעלאות כל פעם תמונות של אנשים לאחר שהיא מאפרת.
מכירת מוצרים באייבי ובאתרי מכירות נוספים – ניתן לפתוח חשבון באתרי מכירות כמו אייבי ולמכור שם את המוצרים שהעסק שלכם מציע.

לסיכום בכמה מילים אחרונות –

כל עסק צריך לבחור איזה סוג של שיווק באינטרנט מתאים עבור העסק מהסוג שלו.
היכן הוא יוכל למצוא הכי הרבה לקוחות חדשים, כמובן שרצוי לשלב יותר מתחום אחד על מנת לתת לעסק שלכם תפוצה גבוהה יותר.
לרוב העסקים שימוש בקידום אתרים אורגני ושיווק בפייסבוק יכול לעשות עבודה מצוינת בהבאת לקוחות חדשים ובמיתוג העסק שלכם.